fredag 17 maj 2013

Annikas Resa

Annika Ljungberg (Rednex) har gått ut i flera tidningar (bla "Hälsa", "Nära" och "Plaza" och berättat om sitt liv efter Leukemi diagnosen. Här kommer en del av hennes egen berättelse:

                                     



Hej min vän!

Jag fick ju diagnosen leukemi i juni. För mig har det varit viktigt att hitta ”det” som hjälper min kropp till självhjälp efter vägen. Samma dag som jag klev ut från sjukhuset med diagnosen i ett kuvert, så bestämde jag mig för ATT BLI FRISK !
Nu har jag sökt och funnit det som blivit mitt livsomvändande ”det” !

Det är ett CELLVATTEN ! Det är inte en näringsdryck… Utan ett KOMMUNIKATIONSSYSTEM FÖR ALLA VÅRA CELLER I VÅR KROPP….fast på flaska ! ASEA är biljoner stabiliserade och perfekt balanserade Redox signalmolekyler i en ren saltlösning - samma molekyler som finns i våra kroppars celler. Redox signalering är en central funktion för allt liv på planeten.
Redox signalmolekyler skapas i alla kroppens celler och är vitala i immunförsvaret och för vår cellulära läkningsprocess. Skadade celler elimineras och ersätts av nya och hälsosamma Redox signalmolekyler - därför dricker jag cellvattnet ASEA !!!

Man behöver inte ha en diagnos/sjukdom för att dricka cellvattnet. Utan varför inte prioritera sin inre och yttre hälsa och även tänka i förebyggande syfte ! Vad har cellvattnet gjort för mig ? Jag kan initialt hänvisa till den ENERGI och LIVSKRAFT som jag kände redan efter 1 vecka!

När jag tog mitt senaste och 3:e benmärgsprov i december så var jag uppe på benen hela dagen och kvällen. De två föregående benmärgsproven (då jag inte hunnit börjat dricka ASEA) gjorde att min smärta höll mig i sängen i nästan 1 hel vecka med lite feber. Och när man har en obalans i kroppen, som jag har (blodcancer), så är det viktigt att jag har ett basiskt ph-värde, då kroppen är försurad av både av sjukdomen och av medicinen. (Ph-värdet kan man kolla med lackmuspapper i urin och saliv). ASEA har den höga ph-balansen 7.0, så det är basiskt !!!
Och det innebär bl a även att vattnet ph-neutraliserar och stabiliserar mitt blodsocker. I 20 år har jag tampats med grav förstoppning. Jag har gått på toaletten ca var 15-20:e dag !

Nu är det 2013 och efter att ha druckit ASEA i 5 månader, så går jag nu sen en tid på toaletten varje dag ! En fantastisk utrensning sker med ASEA. T o m rensas tarmluddet. Jag sover bättre och min livsenergi är på topp. Min syn försämrades när jag började med medicinen i somras. Nu ser jag t o m det finstilta på schampoflaskan. Jag har även hört flera som förklarat hur ASEA ”polerat hornhinnan”. Sen kommer vi till de mer ”yttre” förändringarna; jag har börjat sen drygt 3 veckor att spraya mitt ansikte, då jag hade utslag av cancermedicinen jag äter nu i halv dos. Nu är utslagen borta och min hud är så fin, mjuk och inte längre torr.

Även så mina linjer runt ögonen har blivit mindre och huden ser rosig och fräsch ut…Är detta ”Ungdomens källa” ?! Häromdagen fick jag ett sår i tandköttet. Jag gurglade ASEA extra länge i munnen vid intag och efter 2 dagar var såret helt läkt. Min största glädje fick jag för 2 veckor sedan då mina blodvärden visade normalvärde (!) för första gången sedan jag kollapsade och fick diagnosen leukemi i somras ! Och mina cancermarkörer är nu nere på 7 % (i somras när jag fick diagnosen hade jag 100 %) !!!

Jag skulle kunna fortsätta listan med vad ASEA gjort för mig på denna korta tid av knappt 5 månader… Man tror det är det VIKTIGASTE VETENSKAPLIGA GENOMBROTTET INOM HÄLSA I VÅR TID ! Jag kan personligen instämma.

Friska hälsningar, Annika Ljungberg
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar